piątek, 21 października 2011

Recenzja 1: Carmex w tubce-Truskawka

Zachęcona caaaałą masą pozytywnych opinii o tym cudzie pomyślałam: I ja spróbuję! Zwłaszcza teraz, kiedy nadchodzi ten okropny okres wiecznie popękanych, zmarzniętych, suchych ust. Mój wybór padł na Carmexa w tubce w formie błyszczyku o zapachu truskawki. Więc:

Plusy:
+zapach-cudny, truskawkowo-mentolowy który uderzył i urzekł mnie od samego otwarcia opakowania :)
+efekt nawilżenia-rzadko po jakim kosmetyku usta są tak nawilżone i mięciutkie
+wygodne nakładanie (aplikator zakończony jakby półkolem, w którym jest dziurka z błyszczykiem)
+ładny połysk na każdą okazję(brak jakiegokolwiek koloru co uważam  za plus bo do wszystkiego pasuje i zawsze można go użyć)
+dobry jako podkład pod inne szminki czy błyszczyki
+nie 'spływa' z ust
+efekt 'mrowienia' na ustach, który uwielbiam 

Minusy:
-jedyny minus jaki widzę to smak-nie wiem sama jak go napisać ale nie jest zbyt przyjemny ;/ chociaż dla tylu pozytywnych efektów można go znieść

 A oto jak Carmex wygląda na moich ustach, kolor może troszkę jaśniejszy w rzeczywistości. Chociaż wszystko zależy przecież od ust, bo jest to błyszczyk transparentny :)


Ps.Przepraszam za zamazane i niewyraźne fotki, ale nie potrafiłam dziś poradzić sobie z ustawieniami swojego aparatu.
Pozdrawiam ! :)

3 komentarze:

  1. Niestety nie przepadam za efektem mrowienia, ale może się skuszę... jak wykorzystam 3 inne balsamy, które już mam:P Ładnie wyglądają Twoje usta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo truskawkowej wersji nie widziałam i chyba się skuszę za jakiś czas. Póki co to męczę się z wersją wiśniową :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandra-107 : Ja uwielbiam ten efekt, no ale jak Ty nie to może spróbuj ze zwykłym balsamem Carmexa, myślę że tam tego mrowienia nie będzie (ale nie jestem pewna;p). No właśnie, ja też cierpię na nadmiar kosmetyków do ust. Nakupowałam a teraz trzeba wykańczać! I dziękuję ;)

    Monika_White : Kupiłam go w Rossie :). A dlaczego się męczysz? Aż taka zła?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za komentarze :) Każdy z nich sprawia mi wieelką radość :) Mam nadzieję że Ci się u mnie podoba, i zapraszam ponownie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...