środa, 19 czerwca 2013

'Ociekające' atramentem pazurki po raz pierwszy :)

Dzięki tutorialowi jednej z moich paznokciowych Guru Tamit24 udało mi się stworzyć ociekające pazurki. Jak dla mnie wygląda to trochę jak karykatura jej pięknego zdobienia, ale cóż nie każdy musi być najlepszy we wszystkim! ;d Następnym razem na pewno będzie lepiej, a wykonam to na pewno jeszcze nie raz bo robi się to szybko, łatwo i jest bardzo efektowne :)
Zdobienie zrobiłam na piasku, trochę się bałam że ciężko będzie się na nim malowało wzorki ale nie było źle ;)
Do zdobienia użyłam:

  • GR Holiday nr 66 (który pokazywałam tutaj i tutaj )
  • Virtual Fashion Mania nr 182 (który możecie zobaczyć tutaj )



Ps. Co powiecie o tej pięknej pogodzie za oknem? Jak dla mnie mimo wszystko jest świetnie, ale mam takiego pecha że już ze 3 razy robiłam podejścia do opalania (kupilam nawet TURBO przyspieszacz opalania z Kolastyny!) i po pracy mojego TŻ, koło 14 jechaliśmy na ogródek, i za każdym razem była jeszcze godzina słońca które potem zachodziło za chmury i nie opłacało się siedzieć.. To się nazywa pech! ;d

14 komentarzy:

  1. piękny efekt, bardzo ciekawe połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam ze słońcem :D Jak pech to pech :D Ślicznie Ci wyszło zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie cudaki ;)
    Fajnie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszło. Fajne zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiaszcze!! i do tego boski piaseczek od goldena który mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otagowałam cię u siebie na blogu :) zapraszam do zabawy

      Usuń
  6. Świetny wzorek ;) Ja zamierzam dodać w końcu notkę, której pokaże wzorki na stemplach, ale czekam ,aż wybiorę się do mojego ulubionego Golden Rosse i kupię full lakierów do paznokci ;d
    A co do pogody to kocham taką! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne i chyba bardzoooooo pracochłonne :)

    Pozdrawiam
    Nowa Blogowiczka
    Ola :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajniutkie , zdolniocha z Ciebie . Obserwuję i zapraszam do siebie na konkurs , dzisiaj ostatni dzień , jest mało zgłoszeń więc są spore szanse :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie CI to wyszło jak na pierwszy raz :) Ja niestety nie umiem nawet dobrze pomalować paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie mani <3
    Zapraszam do siebie ;D
    http://dontcallmeperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za komentarze :) Każdy z nich sprawia mi wieelką radość :) Mam nadzieję że Ci się u mnie podoba, i zapraszam ponownie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...