sobota, 3 marca 2012

Kosmetyki w Biedronce. Zestaw EVELINE :)


 Jak pewnie wiecie 29.02 do naszej Biedronki weszły nowe kosmetyczne produkty. Jak narazie skusiłam się na zestaw Eveline za jedyne 19.99 :). Jest w nim odżywka do paznokci którą większość z Was pewnie już zna, 8 w 1 która jest tak zachwalana na blogach i Wizażu. Do tego mamy puder mineralny w kamieniu Celebrities Beauty w odcieniu Transparent, i czarną maskarę Volumix Fiberlast.
Co do działania tych kosmetyków będzie oddzielna notka, bo jeszcze niczego nie użyłam :)

Oto co piszą o tych kosmetykach na pudełku:
Puder:
'Luksusowy puder w kamieniu Celebrities Beaty na bazie naturalnych składników mineralnych zapewnia skórze olśniewający wygląd i kompleksową pielęgnację. Delikatna i aksamitna struktura idealnie rozprowadza się na skórze, nadając jej świeży, jedwabiście matowy wygląd.'


Maskara:
'Pogrubiająco- wydłużająca maskara Volumix Fiberlast dzięki innowacyjnej, błyszczącej formule Fiberlast 16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 nadaje rzęsom ekstremalną objętość- efekt 360 stopni. Silikonowa szczoteczka o różnych długościach igiełek doskonale rozczesuje rzęsy, otulając je odpowiedzią warstwą tuszu. Rzęsy są wyraźnie uniesione i podkręcone aż do 45 stopni. Bez grudek i sklejenia.'

Odżywka:
'Skoncentrowana odżywka do paznokci Total Action 8w1. Unikalna formuła z aktywnym kompleksem Strong Nail wnika w strukturę płytki paznokcia, aby ją zregenerować i odbudować. Odżywka maksymalnie utwardza, zabezpiecza przed łamaniem, rozdwajaniem i pękaniem.'

10 komentarzy:

  1. zaplacilam ok.50zł za jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw samych hitów! Moim zdaniem bardzo się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno ta odżywka jest niezła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze sporo osob ma juz ten zestaw. chyba się na niego spuszę ;)

    ps. chce zorganizować rozdanie także warto komentować i obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne rzeczy w super cenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam mam i jestem szczęśliwa bo rzeczy są superowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam te odżywkę z Eveline ;) Pozdrawiam i zapraszam- może poobserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja również dodaję! Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie kosmetyki uwielbiam z tego trio :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam bardzo za komentarze :) Każdy z nich sprawia mi wieelką radość :) Mam nadzieję że Ci się u mnie podoba, i zapraszam ponownie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...