wtorek, 27 września 2011

Powitalna notka :)

Witam wszystkich ! :)
W jakim celu powstał ten blog? Sama nie wiem, bo tego typu blogów o 'wszystkim' jest multum. Nie mam żadnych specjalnych umiejętności, nie będę Wam tutaj więc pokazywać nic ciekawego co robię. Postram się pisać coś co Was zainteresuje. Może znajdziecie tutaj coś dla siebie. 
Hmm...Na początek powiem Wam może coś od siebie :). Więc tak...Jestem Kinga, aktualnie chodzę do klasy maturalnej, więc nauki coraz więcej a maj coraz bliżej... Jestem Włosomaniaczką w stopniu zaawansowanym, jeśli nie mam czegoś na włosach przynajmniej raz na 2 dni jestem po prostu chora ;o. Czy to dobrze, czy to źle sama nie wiem... O mojej pielęgnacji opowiem Wam ogólnie za jakiś czas ;). Jak na chwilę obecną może zakończę to krótkie, zwięzłe powitanie. I może trochę bez sensu, wybaczcie, ale męczy mnie potworny katar, ból gardła i głowy... Jeszcze tylko tego okropnego kaszlu mi brakuje ;/. 
No, to bye ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam bardzo za komentarze :) Każdy z nich sprawia mi wieelką radość :) Mam nadzieję że Ci się u mnie podoba, i zapraszam ponownie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...